onsdag 11. desember 2013

Tandberg Båndopptaker 2

Min kjære lillesøster bestilte en båndopptaker. Jeg ville ikke lage det og sa "Næææ.... orker ikke, klarer ikke, vet ikke hvordan en båndopptaker ser ut"

Hun sendte et bilde av den (et lite mmsbilde) og gnålte videre....!

Hun holdt på i 1,5 uke og tilslutt gav jeg etter. Skulle hatt litt mer vett. Gav etter dagen før hun skulle ha den! "Dah... "
Jeg holdt på hele dagen og hele natten. Ca kl 10:30 eller 11:30 kunne jeg gå å legge meg.

Strimlet og snurret sort papir for å lage tape. Det tok tid og mange strimler. På den orginale Tandberg Båndopptaker 2 så er knappene åttekantet. Det gadd jeg ikke å prøve på!

Målene på selve boksen er riktige, bare i en mindre skala.
Husker ikke helt lengden men tror det var rundt 20 cm.
Alt er i papir utenom ti brads og en tannpirker.

Bildene er ikke så bra. De ble tatt med mobil i siste liten. Men men.... :) Går an å se hva det er.

Her kan du se bilde av en ordentlig Tandberg Båndopptaker 2 Bare trykk på den lilla teksten.

Her er bilder av min versjon i papir: 

2 kommentarer:

  1. Helt utrolig vennen! Skjønner ikke at det er mulig!
    Koz Camilla

    SvarSlett
  2. Fantastisk flott! Du er flink!!!

    SvarSlett

Tusen takk for at du tar deg tid til å legge igjen en koselig kommentar!
Det setter jeg utrolig pris på. :)

Ønsker deg en flott dag! :)