onsdag 14. september 2016

Tick Tock

Laget en 3D klokke av Tim Holtz dies, Tick Tock. 

Har brukt frantage, blomster fra wildorchidcrafts, halvperler og mener arket er fra en Tim Holtz blokk som heter Vintage Shabby.
Blomstene er ikke så gule i virkeligheten.

Man drar opp bursdagshilsenen med av-knappen på klokken.

Vil gjerne være med på følgende utfordringer: 
Scrappelyst  - #Favorittstil  Min favorittstil er monokromatisk og er veldig glad i å lage 3D.

Her er bilder:
 





Ha en fin dag! :)

6 kommentarer:

  1. Flott prosjekt. Takk for at du deltar hos Scrappelyst.

    SvarSlett
  2. Gurimalla, so stilig :D
    Takk for at du deltek i Papirlosjen si utfordring :)
    Klem frå DT-Audhild

    SvarSlett
  3. Stilig klokke. Tusen takk for at du deltar i Papirlosjen sin September utfordring. Klem DT-Elisabeth

    SvarSlett
  4. Så artig denne var!
    Nå er den klokka på min ønskeliste hvert fall.
    Tusen takk for at du deltar på bursdagsutfordringen hos Papirlosjen.
    Smil fra DT-Ane Lene

    SvarSlett
  5. Nydelig klokke! Tusen takk for at du deltar hos Scrappelyst :)

    SvarSlett
  6. Du er jo helt RÅ flink,Marlene!❤. Får meg til å kanskje begynne å lage kort igjen for å kanskje prøve meg på noe nytt etterhvert...😊. Du er utrolig inspirerende!!❤. klem fra Hanne

    SvarSlett

Tusen takk for at du tar deg tid til å legge igjen en koselig kommentar!
Det setter jeg utrolig pris på. :)

Ønsker deg en flott dag! :)